Pagini

sâmbătă, 12 septembrie 2015

My Way



Felul meu
Acum, sfârşitul e aproape
Am în fată cortina de final, 
Prietene, îţi spun clar, 
Îmi menţin părerea de care sunt sigur. 

Am avut o viată plină, 

Am colindat fiecare drum
Şi, mai mult, mult mai mult de-atât, 
Am făcut-o în felul meu. 

Regrete, am câteva, 

Totuşi, sunt prea puţine pentru a le spune
Am făcut ce trebuia să fac, 
Şi le-am văzut trecând, fără excepţii. 
Am planificat fiecare cursa, 
Fiecare pas atent de-a lungul drumului, 
Şi mai mult, mult mai mult de-atât, 
Am făcut-o în felul meu. 

Da, au fost momente, sunt sigur că ştiţi, 

Când am mai şi exagerat, 
Dar până la urma, când am avut îndoieli, 
Mi-am asumat responsabilitatea. 
Am înfruntat totul şi am rămas în picioare, 
Şi am făcut-o în felul meu. 

Am iubit, am râs şi am plâns, 

Am avut greutăţi şi partea mea de pierderi. 
Şi acum, când lacrimile s-au domolit, 
Totul mi se pare atât de amuzant... 

Când te gândeşti că am făcut toate astea, 

Şi daţi-mi voie s-o spun, nu într-un mod timid, 
"Nu, nu eu... 
Am făcut-o în felul meu. "

Căci atunci bărbatul pentru ce este? Ce are el? 

Dacă nu se are pe sine, nu are nimic... 
Să spună totul aşa cum simte, 
Nu vorbele cuiva îngenunchiat, 
Trecutul o arată, am înfruntat loviturile
Şï am făcut-o în felul meu. 

Da, a fost în felul meu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu